Thursday 1 March 2012

Selamat Datang ke blog Saiful Mat

Sedekad saya berhasrat untuk berkongsi pengalaman dan aspirasti motivasi kepada para pembaca. Saya memberikan komitment kepada pembaca mendapat kepuasan dan kebaikan atas perkongsian pengalaman dan ilmu menerusi blog saya ini. Tatapi nukilan saya yang akan mendorong pembangunan motivasi anda dalam pendekatan saya tersendiri.


Memang ramai umat yang bercakap tentang motivasi. Hanya membezakan adalah unsur aspirasi yang saya bawakan kepada anda. Bak kata pepatah, hanya jauhari mengenal manikam. Tapi saya bukan la pulak johari dan saya juga bukan maniam...itu dah lari hasrat tu..

Aspirasi motivasi yang di adun bersama perkongsian pengalaman, pengalaman "real" lagi, yang di hidang dalam konsep jus dari rintangan, kesusahan, keperitan, kegembiraan dan kejayaan, dengan sokongan teori-teori ahli bijak pandai ilmiah, pastinya suatu hidangan minda yang begitu berharga untuk di kongsi bersama pembaca. Ke mana tumpahnya kuah, kalu tidak ke nasi. Ke mana lagi perlu dicurahkan pengalaman bernilai ini kalu tidak kepada pembaca blog saya ini kan..

Mari lah kita berkenalan dan saling mengenali menerusi cetusan blog saya ini. Pastinya kita akan saling perlu memerlukan dalam pendekatan yang berbeza, menarik dan mantap. Kalau tak pun kita berjalan seiring, dapat lah juga kita melayari aspirasi motivasi yang seiring dengan kedahagaan integriti diri anda yang pastinya...halohaa..


Salam perkenalan dari....Saiful Mat.


Image: nokhoog_buchachon / FreeDigitalPhotos.net

No comments:

Post a Comment